torsdag den 15. november 2012

Et lille hus i teak




Ja så kommer der lige lidt mere træ - måske Thomas snart skulle overtage bloggen:-) En lille rest teak-træ er blevet til lille hus. Overvejer om jeg skal male "taget" ligesom på de originale, men jeg ved ikke lige hvilken farve det skal være...

Og nu vi er ved træet, så kommer der snart flere lysestager i eg. Er SÅ glad for jeres interesse:-)
Men ud over stagerne så bliver der ikke lavet en dyt krea for tiden! Jeg har planlagt nogle prohekter, men de kommer li'som ikke igang! Et af projekterne er de der fine ophæng i fimo-ler. Leret er indkøbt og nu samler jeg idéer rundt om i blogland, på Pinterest og Instagram. Der er jo så mange fine udgaver, så jeg glæder mig til at komme igang!

18 kommentarer:

  1. Fint lille hus og dejligt at din mand vil deltager i dine kreative projekter - er i øvrigt også helt vild med dine trælysetsager :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja det er dejligt når jeg kan overtale ham til lidt træ-ting;-)

      Slet
  2. Sikke et fint hus:) Træ er også bare et skønt materiale! Jeg elsker det.

    Vil forresten opfordre til at kigge forbi min blog og deltage i min Give Away.

    God aften!

    SvarSlet
  3. Super fint lille hus og jeg forstår trangen til at male, men jeg tror at et umalet hus er det nye :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tænker jeg egentlig også. Kan heller ikke finde ud af hvilken farve det skulle være, hvis det skulle males...

      Slet
  4. Jeg fandt din blog via Julies Kreahule, og har meldt mig som fast læser - glæder mig til at følge dine flotte indlæg.
    Måske du også har lyst til at kigge med hos mig - jeg er helt ny i dette spændende univers.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og velkommen til! Jeg kigger ind hos dig:-)

      Slet
  5. Sikke et sødt hus(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort til Moviezoo(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
  6. Flot hus, jeg synes det er flot kun i træ.

    Kan man måske bestille en enkelt lysestage i eg?

    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristina, ja det kan du sagtens - skriv til: lone_ibsen@yahoo.dk så aftaler vi nærmere:-)

      Slet
  7. Synes faktisk det er fint sådan helt i råt uden maling....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er ret enig. Tror det forbliver umalet:-)

      Slet
  8. Enkelt og virkelig flot.
    Kh Christina

    SvarSlet